Dislexiaren inguruko garapen kontzeptuala

  1. Julen Cámara Ramirez 1
  2. Ana Luisa López-Vélez
  3. Rakel Gamito Gomez
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Liburua:
XXVI Jornadas de Investigación en Psicodidáctica
  1. Rakel Gamito Gomez (coord.)
  2. Judit Martínez Abajo (coord.)
  3. María Teresa Vizcarra Morales (coord.)

Argitaletxea: Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-137-9

Argitalpen urtea: 2020

Orrialdeak: 141-154

Biltzarra: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (26. 2019. Leioa)

Mota: Biltzar ekarpena

Garapen Iraunkorreko Helburuak

Laburpena

In this paper, a literature review of the conception of dyslexia is presented. The evolution of the research on dyslexia is described, as well, as the current the four main fields of investigation: neurology, genetics, psycholinguistics and pedagogy.