Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetanSekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta

  1. Díaz de Gereñu Lasaga, Leire
  2. García Azkoaga, Inés María
Revue:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636 2255-1069

Année de publication: 2012

Titre de la publication: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika

Número: 18

Pages: 117-135

Type: Article

D'autres publications dans: Ikastaria: cuadernos de educación

Résumé

Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza- jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleekin jarduten duten irakasleen kezka handi bat ikasleen mintzaira garapena da. Ikuspuntu terapeutikoaren mugak gainditzeko asmoz, sekuentzia didaktikoen metodologia proposatzen da hizkuntzaren lanabes. Egindako saioetan ikasleen komunikazio ahalmena garatzeko bidean aurkitu ditugun egitekoak, berezitasun eta arazoak aditzera eman nahi dira.