Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetanSekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta
ISSN: 0213-3636, 2255-1069
Année de publication: 2012
Titre de la publication: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika
Número: 18
Pages: 117-135
Type: Article
D'autres publications dans: Ikastaria: cuadernos de educación
Résumé
Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza- jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleekin jarduten duten irakasleen kezka handi bat ikasleen mintzaira garapena da. Ikuspuntu terapeutikoaren mugak gainditzeko asmoz, sekuentzia didaktikoen metodologia proposatzen da hizkuntzaren lanabes. Egindako saioetan ikasleen komunikazio ahalmena garatzeko bidean aurkitu ditugun egitekoak, berezitasun eta arazoak aditzera eman nahi dira.