Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetanSekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta

  1. Díaz de Gereñu Lasaga, Leire
  2. García Azkoaga, Inés María
Zeitschrift:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636 2255-1069

Datum der Publikation: 2012

Titel der Ausgabe: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika

Nummer: 18

Seiten: 117-135

Art: Artikel

Andere Publikationen in: Ikastaria: cuadernos de educación

Zusammenfassung

Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza- jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleekin jarduten duten irakasleen kezka handi bat ikasleen mintzaira garapena da. Ikuspuntu terapeutikoaren mugak gainditzeko asmoz, sekuentzia didaktikoen metodologia proposatzen da hizkuntzaren lanabes. Egindako saioetan ikasleen komunikazio ahalmena garatzeko bidean aurkitu ditugun egitekoak, berezitasun eta arazoak aditzera eman nahi dira.