Talde-identifikazioa, barne-taldearekiko faboritismoa eta hautemandako homogeneotasun-maila testuinguru soziopolitiko desberdinetan garatzen ari diren haur eta nerabeengan

  1. Reizabal Arruabarrena, Luixa
  2. Valencia Garate, José Francisco
  3. Jimenez Carnicero, Maritxu
  4. del Valle Gómez, Arantza
  5. García, Almudena
Journal:
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

ISSN: 1130-5738

Year of publication: 2002

Issue: 43

Pages: 105-122

Type: Article

More publications in: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

Sustainable development goals

Abstract

Artikulu honetan, testuinguru soziopolitiko eta linguistiko desberdinetan hazten ari diren haurrengan identitate nazionala nola garatzen den aztertzen da. Lagina sei, bederatzi, hamabi eta hamabost urteko 922 haurrek osatzen zuten. Emaitzek, identifikazio subjektiboaren arabera, norbere taldearekiko faboritismoan desberdintasunak adierazten dituzte. Ez, ordea, hautemandako homogeneotasun-mailan, hauek ez baitira testuinguru guztietan behatzen. Adinari dagokionez, identifikazio-talde guztietako haurrek seigarren urterako jada beren taldea hobesten dutela ikusten da. Hobespen hori identifikazio-taldearen arabera areagotu, mantendu edo urritu egiten da.