Pneumatikoetako kautxu birziklatuz fabrikaturiko material baten karakterizazioa kolpeen aurrean

  1. URIARTE GALLASTEGUI, IRANTZU
unter der Leitung von:
  1. María Teresa Guraya Diez Doktorvater/Doktormutter
  2. Iker Garitaonandia Areitio Doktorvater/Doktormutter

Universität der Verteidigung: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 05 von Juli von 2017

Gericht:
  1. María Helena Fernandes Rodrigues Präsident/in
  2. Ana Isabel Boyano Murillo Sekretär/in
  3. Nere Gil-Negrete Vocal
  4. Cristina Castejón Sisamón Vocal
  5. Erwan Verron Vocal
Fachbereiche:
  1. Ingeniería Minera y Metalúrgica y Ciencia de los Materiales

Art: Dissertation

Teseo: 142942 DIALNET lock_openADDI editor

Zusammenfassung

Doktorego Tesi honetan pneumatikoetako kautxua birziklatzeko helburuarekin, aplikazio potentzial modura moto-ziklisten babeserako errepideetako hesietan estaldura moduan eman zaio. Horretarako LLDPEarekin osatutako nahastea egin da proportzio desberdinetan eta material horren karakterizazio mekanikoa aurkezten da. Abiadura altuko konpresiozko saiakuntzak egiten dira, eman nahi zaion erabilera inpaktuen barne dagoela kontuan izanik.Literaturan ondo ezagutzen den eredu osagarri hiper-biskoelastikoa aukeratu da materiala karakterizatzeko, hain zuzen ere Yang-en eredua. Bere zati biskoelastikoko parametroak Particle Swarm Optimization (PSO) algoritmoaren bitartez doitu dira.Abiadurarik altuenean materialaren kurbek ondulazio bereizgarri batzuek (¿ringing¿ moduan ezagutzen direnak) aurkeztu dituztenez datu esperimentalak distortsionatuz, Analisi Modal Esperimentala (EMA) kontsideratu da makina serbo-hidraulikoaren ezaugarri dinamikoak xehetasunez ikasteko asmoz eta hemendik ateratako eredu matematiko baten bidez datu esperimentalen oszilazioak minimizatu ahal izan dira.Azkenik, Yang-en eredua EFen software-an inplementatu ahal izateko metodologia aurkezten da. // Doktorego Tesi honetan pneumatikoetako kautxua birziklatzeko helburuarekin, aplikazio potentzial modura moto-ziklisten babeserako errepideetako hesietan estaldura moduan eman zaio. Horretarako LLDPEarekin osatutako nahastea egin da proportzio desberdinetan eta material horren karakterizazio mekanikoa aurkezten da. Abiadura altuko konpresiozko saiakuntzak egiten dira, eman nahi zaion erabilera inpaktuen barne dagoela kontuan izanik.Literaturan ondo ezagutzen den eredu osagarri hiper-biskoelastikoa aukeratu da materiala karakterizatzeko, hain zuzen ere Yang-en eredua. Bere zati biskoelastikoko parametroak Particle Swarm Optimization (PSO) algoritmoaren bitartez doitu dira.Abiadurarik altuenean materialaren kurbek ondulazio bereizgarri batzuek (¿ringing¿ moduan ezagutzen direnak) aurkeztu dituztenez datu esperimentalak distortsionatuz, Analisi Modal Esperimentala (EMA) kontsideratu da makina serbo-hidraulikoaren ezaugarri dinamikoak xehetasunez ikasteko asmoz eta hemendik ateratako eredu matematiko baten bidez datu esperimentalen oszilazioak minimizatu ahal izan dira.Azkenik, Yang-en eredua EFen software-an inplementatu ahal izateko metodologia aurkezten da.